..................................................................................................

Monday, January 12, 2009

AYAM DEN LOPEH...

Semalam..tanggal 11 Januari 2009 bersamaan dengan bufday Ct Nurhaliza..hehe
ayam peliharaan abah aku selamat mendapat 6 ekor anak..

jom kiter ngk ibu ayam bersama dengan anaknye..hehe



comel x? kecik2 sme comel....hehe
mula2 nk bertelur susah toi dier nk cari sarang..
lepas telur 3 bijik..abes telor dier kene curik ngn monyet..cilakak punye monyet!

lepas tu aku alih wat sarang dekat ngn rak kasut depan pintu umh aku..
pagi2 aku ngk je..so pasni pagi2 leh ar aku men2 ngn anak2 ayam tu..hehe

So dah puehh ngk ayam meh kito samo2 layan lagu ni..
Org puteh pon bulih nyanyi lagu nogori ni ha...
lawak gak..ekekeke

ayam den lapeh..oiii..oiii..ayam den lapehh...huahuahuahua


No comments:

Post a Comment