..................................................................................................

Friday, January 2, 2009

Bloging??

Dengan lafaz...



thanks to God because ease my finger to type word by word to start this blog.

So..blog ini telah pun terhasil tanpa sebarang perancangan.
Wahai jariku..teruskanlah berkerja untuk siapkan entry untuk ari ni..untuk hari pertama pada tahun Hijrah 1430 atau pada tahun Mahisinya 2009.

Lets me introduce myself first..ok..just call me ariff. I'm 23 years old and still looking for a job.
Kita sme biasa dengar..tahun baru azam baru..kenapa mesti mcm tu? sepatutnya..hari esok adalah azam baru untuk kita..tiap kali kita bangun pagi..pasti kan kita jadikan hari ini lebih baik dari semalam..maknanya tiap2 hari kita ada azam baru..azam untuk jadikan hidup kita hari ini lebih baik dari semalam.. am i right??
tak setuju? terpulang la..masing2 ada pandangan masing2 kan..

Kita tinggal sat bab2 azam tu..meh aku nk cter pe yg aku ske wat..aku ske surf tenet..belajar ngn org about anything yg leh tarik minat aku..aku ske lepak ngn kawan2...ske tolong org..dan paling penting aku ske belajar bende yg baru....aku ni xde garang mane pon..org yg kenal aku diorg tau aku cmne..hehe..so xyah la takut..i love to make friends. Bak kata org tua2..berkawan biar seribu bercinta? biar lah satu..mmg tu yg aku pegang sbb aku ni setia orgnya...ehehheehehe
Aku perasan??nasib ar...aku mmg cmtu..aku xske mainkan perasaan org lain..dan bila aku ske ngn org tu..aku akan ske dan syg betul2... :)

Adoi...panjang plak 1st entry ni..ckp la tu..
Better i stop here for my 1st entry ni...cukup2 la tu..jari2 aku pon dah letih ni..makan x lagi..mane la poji xbalik2 ni..aku lapo ni weh...hahaha
Ok guys...chiiowwww!!!




No comments:

Post a Comment